Seznamte se: Rosé se řadí mezi v současné době nejpopulárnější mladé ženy v oblasti hudby a módy a tato umělkyně a zpěvačka dívčí skupiny BlackPink se nyní stala novou ambasadorkou šperkařské značky Tiffany.
Rosé jako hvězda současnosti
Na Instagramu ji sleduje celých 40 milionů uživatelů a patří k nejvýraznějším aktuálním módním ikonám. Pokud umělkyni Rosé neznáte, je na čase to napravit. Její kouzlo můžete objevit prostřednictvím nové kampaně Tiffany HardWear 2021, jejíž hvězdou se stala. Stejně tak se zařadila mezi globální ambasadory značky. „Vždycky jsem milovala nosit šperky Tiffany. Stát se součástí ikonické značky, která je již dlouho součástí mého života, je pro mě o to výjimečnější,“ říká Rosé. „Jsem velmi poctěna a nadšena, že se mohu podílet na kampani HardWear, a nemohu se dočkat, až ji všichni uvidí.“
Tiffany City HardWear: kolekce inspirovaná New Yorkem
Kolekce Tiffany City HardWear, jejíž design je spojován s náramkem z roku 1971 z archivu Tiffany, byla představena v roce 2017 a je inspirována originálním stylem a energií města New York. Kampaň zdůrazňuje řetězy a industriální tvary této kolekce – výrazné designy, které si pohrávají s napětím, proporcemi a rovnováhou. Rosé, která vyzařuje sílu a sebevědomí, nosí grafické řetězy z 18k žlutého a růžového zlata s diamanty osazenými ve stylu pavé. Značka Tiffany si vybrala Rosé za hvězdu své nové kampaně díky její výrazné osobnosti a vlivu na moderní styl – jako člověka, který ztělesňuje postoj a identitu celé kolekce.
Foto: Tiffany & Co.