Proč mají obchody Louis Vuitton ve svých výlohách duhu?

Naděje, lehkost, symbol léta – to vše vyzařuje duha, která se stala hlavní hrdinkou aktuálních výloh obchodů Louis Vuitton. Každá duha je navíc unikátní a postarali se o ni zaměstnanci značky a jejich děti. 

Projekt Rainbow

Dekorace jsou od nepaměti součástí výloh Louis Vuitton a přinášejí snovou atmosféru. Aktuálně nás přenášejí do světa naděje prostřednictvím duhy. Duhy, která vzniká po bouřce, když paprsky slunce procházejí tmavými mraky. Symbolika znázorňující začátek nového dobrodružství je zde jasně patrná, ale celý projekt má ještě další podtext. V rámci akce Rainbow, tedy “duha”, oslovila značky Louis Vuitton své zaměstnance a jejich děti, aby se na tvůrčím zpracování výloh podíleli a nakreslili svou vlastní verzi duhy. 

Tisíc podob duhy

Každá výkladní skříň je tak jedinečná – s duhami v podobě nálepek nebo digitálních animací na velkoplošných obrazovkách. V každém městě byly vybrána díla místních autorů, aby rozzářila fasády. V obchodě Champs-Elysées v Paříži mohou lidé vidět pruh veselých, francouzskými dětmi malovaných duh, který propojuje šestidílnou výlohu vlajkového obchodu. V Madridu se dětská kresba vznáší v oblacích, které tvoří hravě pojatý vzor Monogram. Radostné barvy spojují výlohy napříč kontinenty: zářivé odstíny červené, oranžové, žluté, zelené, modré, indigové a fialové budou zdobit průčelí obchodů v několika příštích týdnech. 

Madrid
Frankfurt
Vídeň
Milán

Foto: Louis Vuitton

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *