Že to zní jako úspěch z říše snů? Jan Bican, teprve dvaadvacetiletý kreativec, to dal dohromady s PUMOU a vytvořili společně limitovanou edici mikin s názvem My děti ze stanice 2020.
Puma x TJBC
Mít doma nad pohovkou namalovaný obraz připadalo Janu Bicanovi nudné. A tak přišel s vlastním kreativním konceptem #TJBC a přenáší kresby a malby na produkty. Jeho kreativity a odvahy si všimla i globální značka Puma, která podporuje mladé a nadějné tvůrce, a společně vytvořili limitovanou edici mikin. „Ze spojení s tak velkou značkou, jako je PUMA, mám obrovskou radost. Těší mě, že PUMA podporuje mladé kreativce nejen ve světe, ale i v České republice a je mi ctí, že jedním z nich mohu být právě já,“ říká autor Jan Bican.
My děti ze stanice 2020
Inspirací pro vytvoření kolekce se Honzovi stala současná situace, která mu připomněla zvířata uvězněná v zoologické zahradě. Na rozdíl od zvířat se společnost uzavřela naprosto sama a dlouhý sociální útlum jí přinesl čas zamyslet se nad vlastní existencí. My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA je limitovaná kolekce mikin, která reaguje na současnou situaci a díky kresbám umocňuje kontrasty našich životů. Mikina je pro každého, kdo má chuť podpořit české umění a kreativu. „Toto je přesně směr, který chceme s PUMOU dlouhodobě sledovat. Podpora drobných umělců je pro nás velmi důležitou součástí naší komunikace. Umělecký rukopis Honzy je velmi odvážný, ale o to více se mi líbí,“ podotýká marketingová manažerka značky PUMA Lucie Hložánková.
Kolekce My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA obsahuje klasické mikiny PUMA v černých a šedých barvách doplněné nezaměnitelným punkovým rukopisem Jana Bicana. Dostupné jsou na webových stránkách janbican.cz.
Foto: PUMA