Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc
  • Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně
  • Hledáte dárek pro přítele? Inspirujte se jeho zájmy
  • Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla
  • MBPFW SS26: stálice, vycházející hvězdy a stylový návrat do SaSaZu

Most Used Categories

  • FASHION (365)
  • BEAUTY (246)
  • MIX (194)
  • TIPS (175)
  • DESIGN (97)
  • Nezařazené (25)
  • PARTNEŘI (1)
  • KONTAKT (1)
Skip to content
  • O NÁS & REDAKCE
redakce@fashionising.cz
FASHIONISING

FASHIONISING

Lifestylový módní a beauty online magazín

  • FASHION
  • BEAUTY
  • MIX
  • TIPS
  • DESIGN
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT

Jan Bican x PUMA: My děti ze stanice 2020

Jana Krajčová9.11.20203.6.2022

Že to zní jako úspěch z říše snů? Jan Bican, teprve dvaadvacetiletý kreativec, to dal dohromady s PUMOU a vytvořili společně limitovanou edici mikin s názvem My děti ze stanice 2020. 

Puma x TJBC

Mít doma nad pohovkou namalovaný obraz připadalo Janu Bicanovi nudné. A tak přišel s vlastním kreativním konceptem #TJBC a přenáší kresby a malby na produkty. Jeho kreativity a odvahy si všimla i globální značka Puma, která podporuje mladé a nadějné tvůrce, a společně vytvořili limitovanou edici mikin. „Ze spojení s tak velkou značkou, jako je PUMA, mám obrovskou radost. Těší mě, že PUMA podporuje mladé kreativce nejen ve světe, ale i v České republice a je mi ctí, že jedním z nich mohu být právě já,“ říká autor Jan Bican.

My děti ze stanice 2020

Inspirací pro vytvoření kolekce se Honzovi stala současná situace, která mu připomněla zvířata uvězněná v zoologické zahradě. Na rozdíl od zvířat se společnost uzavřela naprosto sama a dlouhý sociální útlum jí přinesl čas zamyslet se nad vlastní existencí. My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA je limitovaná kolekce mikin, která reaguje na současnou situaci a díky kresbám umocňuje kontrasty našich životů. Mikina je pro každého, kdo má chuť podpořit české umění a kreativu. „Toto je přesně směr, který chceme s PUMOU dlouhodobě sledovat. Podpora drobných umělců je pro nás velmi důležitou součástí naší komunikace. Umělecký rukopis Honzy je velmi odvážný, ale o to více se mi líbí,“ podotýká marketingová manažerka značky PUMA Lucie Hložánková.

Kolekce My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA obsahuje klasické mikiny PUMA v černých a šedých barvách doplněné nezaměnitelným punkovým rukopisem Jana Bicana. Dostupné jsou na webových stránkách janbican.cz.

Foto: PUMA

čeští tvůrci, Jan Bican, Puma, spolupráce

Navigace pro příspěvek

Previous: Hra může začít! S kolekcí Game On Louis Vuitton Cruise 2021
Next: Sportujte v českém: 3 české značky sportovního oblečení, které stojí za pozornost

Přečtěte si také:

Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla

19.8.202519.8.2025 Jana Krajčová

Pandora x Markéta Vondroušová: Ozdobte se svým příběhem

21.7.202519.8.2025 Jana Krajčová

Streetwear moment léta? PUMA H-Street září v klipu Sary Rikas

7.7.20257.7.2025 Jana Krajčová

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spolupráce & Kontakt

Rádi byste s FASHIONISING.cz navázali spolupráci? Napište nám na e-mail: redakce@fashionising.cz.

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.