Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc
  • Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně
  • Hledáte dárek pro přítele? Inspirujte se jeho zájmy
  • Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla
  • MBPFW SS26: stálice, vycházející hvězdy a stylový návrat do SaSaZu

Most Used Categories

  • FASHION (365)
  • BEAUTY (246)
  • MIX (194)
  • TIPS (175)
  • DESIGN (97)
  • Nezařazené (25)
  • PARTNEŘI (1)
  • KONTAKT (1)
Skip to content
  • O NÁS & REDAKCE
redakce@fashionising.cz
FASHIONISING

FASHIONISING

Lifestylový módní a beauty online magazín

  • FASHION
  • BEAUTY
  • MIX
  • TIPS
  • DESIGN
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT

Proč mají obchody Louis Vuitton ve svých výlohách duhu?

Jana Krajčová28.5.20203.6.2022

Naděje, lehkost, symbol léta – to vše vyzařuje duha, která se stala hlavní hrdinkou aktuálních výloh obchodů Louis Vuitton. Každá duha je navíc unikátní a postarali se o ni zaměstnanci značky a jejich děti. 

Projekt Rainbow

Dekorace jsou od nepaměti součástí výloh Louis Vuitton a přinášejí snovou atmosféru. Aktuálně nás přenášejí do světa naděje prostřednictvím duhy. Duhy, která vzniká po bouřce, když paprsky slunce procházejí tmavými mraky. Symbolika znázorňující začátek nového dobrodružství je zde jasně patrná, ale celý projekt má ještě další podtext. V rámci akce Rainbow, tedy “duha”, oslovila značky Louis Vuitton své zaměstnance a jejich děti, aby se na tvůrčím zpracování výloh podíleli a nakreslili svou vlastní verzi duhy. 

Tisíc podob duhy

Každá výkladní skříň je tak jedinečná – s duhami v podobě nálepek nebo digitálních animací na velkoplošných obrazovkách. V každém městě byly vybrána díla místních autorů, aby rozzářila fasády. V obchodě Champs-Elysées v Paříži mohou lidé vidět pruh veselých, francouzskými dětmi malovaných duh, který propojuje šestidílnou výlohu vlajkového obchodu. V Madridu se dětská kresba vznáší v oblacích, které tvoří hravě pojatý vzor Monogram. Radostné barvy spojují výlohy napříč kontinenty: zářivé odstíny červené, oranžové, žluté, zelené, modré, indigové a fialové budou zdobit průčelí obchodů v několika příštích týdnech. 

Madrid
Frankfurt
Vídeň
Milán

Foto: Louis Vuitton

duha, výlohy Louis Vuitton

Navigace pro příspěvek

Previous: Converse Renew: tenisky Chuck s puncem udržitelnosti
Next: Top 7 odstínů laků na nehty pro rok 2020

Přečtěte si také:

Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc

30.10.202530.10.2025 redakce

Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně

29.9.202529.9.2025 Jana Krajčová

Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla

19.8.202519.8.2025 Jana Krajčová

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spolupráce & Kontakt

Rádi byste s FASHIONISING.cz navázali spolupráci? Napište nám na e-mail: redakce@fashionising.cz.

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.