ZOOT x McDonald: Už jste viděli aktuální hit McMerch?

Před nedávnem se stal absolutním hitem merch Lidlu, nyní se může do těchto řad přidat i McDonald. Ten prostřednictvím McMerche dostupného na oblíbeném e-shopu ZOOT oslavuje 30 let působení na českém a slovenském trhu a při této příležitosti představil řadu nečekaných a originálních kousků, které v kampani odhaluje trojice tváří kolekce –⁠ Tomáš Zástěra, Andrea Bezděková a Mishala Orth. Troufnete si také na batoh v podobě papírového sáčku a potisky hranolek i vy?

Originální a hravý McMerch na Zootu

Typické spojení syté žluté a červené, ikonické “Mko” a samozřejmě hranolky –⁠ právě tyto znaky jsou ústředními motivy celého McMerche. Nabídka je velmi pestrá a snadno se tu tak obléknete od hlavy k patě. Limitovaná kolekce zahrnuje například ze stoprocentní bavlny vyrobené tričko Fries s motivem hranolek, mikinu Iconic s ikonickými zlatými oblouky, tepláky World Famous, unikátní klobouk Sesame nebo ponožky s motivy hranolek čio sezamových semínek. Nejoriginálnějším kouskem je pak Batoh Iconic z kraftového papíru, který na první pohled připomíná slavný papírový pytlík na jídlo McDonald’s. „Naši fanoušci po mekáčovském oblečení již dlouho volají. A kdy jindy jim přinést něco takového než na kulaté výročí? Kolekce je plná stylového oblečení a doplňků, věříme proto, že si naši zákazníci z originálních kousků vyberou, že je jimi potěšíme a že nám jejich nošením pomůžou oslavit naše zdejší působení. Jen pozor, opravdu se jedná o velmi limitovanou edici,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s ČR a SK.

Pozor, hranolky jednou dojdou!

Pokud si na některý z neobyčejných kousků McMerche brousíte zuby, raději příliš neotálejte. Nabídka je časově omezená a vzhledem k její popularitě se může stát, že bude ihned pryč. Pořídíte ji jen a výhradně na zoot.cz, a to za příjemné ceny, díky kterým je kolekce dostupná všem. „McDonald’s je lovebrand ve světě gastronomie a ZOOT zase lovebrand ve světě módy. Tohle spojení nám od začátku dávalo smysl, módní kolekce je navíc skvělá a trendy. Cílem je nabídnout desítkám tisíc fanoušků McDonald‘s tyhle módní kousky pohodlně na ZOOTím webu a v naší nové aplikaci,“ říká Milan Polák, CEO společnosti ZOOT. Už máte svůj papírový pytlík na jídlo?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.