Nová kolekce švédského řetězce H&M vás překvapí. Nenajdete v ní totiž oblečení ani doplňky, nýbrž kolekci hned 25 vůní rozdělených do tří odlišných skupin. Kolekce vznikla ve spolupráci s věhlasným parfumérským domem Givaudan a zařadila se tak ke stávajícím produktům kategorie „beauty“ této značky. Tento „šatník vůní“ bude k dostání od 16. srpna ve všech 47 prodejnách, které nabízejí právě i produkty z beauty sekce.
Vyberte si: vůně H&M
Nová kolekce vůní H&M si zakládá na rozmanitosti a také cenové dostupnosti, aby si každý mohl najít vůni, která jej bude nejlépe doplňovat. Každá z jednotlivých vůní byla vyrobena ve spolupráci týmu H&M a parfumérů Oliviera Pescheuxe a Nisrine Grillié z Givaudan – jednoho z nejslavnějších parfumérských domů na světě. Pescheux patří k velmi renomovaným a oceňovaným parfumérům, zatímco Grillié je ve světě parfémů rostoucí hvězdou. „Zaměřili jsme se především na kvalitu ingrediencí, jak už těch jednotlivých, tak i jejich směsí, a také na jemnější parfémy, které vyzdvihnou klíčovou složku,“ uvádí Olivier Pescheux a dodává: „Bylo mi ctí spolu s Nisrine spolupracovat s H&M na této jedinečné kolekci.“
Singles nebo Reveries?
Kolekce se skládá ze tří rozličných skupin vůní, jejichž cenová relace se bude pohybovat od 4,99 až po 24,90 €. První z nich, singles, sestává z 10 různých vůní, které se soustředí na jednu hlavní ingredienci – vanilku, čokoládu, nebo třeba yuzu. Skupina Reveries, tedy snění, zahrnuje deset směsí vůní, které vyprávějí svůj příběh nebo prostřednictvím vůní popisují určité pocity. Najdeme tak zde vůně jako Above the Clouds (Nad mraky) nebo Sparks Will Fly (Jiskry budou létat). Pět komplexních parfémů pak tvoří skupinu The Essences. Točí se kolem klíčové přísady nejvyšší kvality, jako je santalové dřevo, pačuli nebo růže, a budou k dostání v provedení Eau de Parfume či jako roll-on parfémovaný olej do kapsy.
Foto: H&M