Není náhodou, že si italská značka Intimissimi vybrala jako tvář sezóny podzim/zima 2018 právě Sarah Jessicu Parker. Letos je tomu totiž přesně dvacet let, co se začal vysílat kultovní seriál Sex ve městě, jehož je SJP ikonou. A tak tuto herečku budeme vídat nejen na televizních obrazovkách coby Carrie Bradshaw, ale v nové balkonetce také v celosvětové kampani této populární značky spodního prádla.
Nikdo mě nemůže soudit
Značka Intimissimi se při tvorbě kampaně se Sarah Jessicou Parker nechala inspirovat mottem Nessuno mi può giudicare, což v překladu znamená „nikdo mě nemůže soudit“. Jedná se o slova téměř padesát let staré slavné písně od Caterini Caselli. V moderním příběhu se spojují značka Intimissimi, která vždy vyznávala ženskost v její osobité podobě, a Sarah Jessica Parker, která je důkazem toho, že pro úspěch se nemusíte měnit. Osloví ženy, které si váží samy sebe, milují se a nebojí se volby. Hlavní sdělení kampaně je jasné a pozitivní – bez ohledu na konvence udělejte díky správné volbě prádla z každého dne výjimečnou příležitost.
Nová balconette bra Intimissimi
Kampaň je novou interpretací svádění. Představuje SJP v jednoduchém outfitu, jako ženu s jedinečným a individuálním stylem, který předvádí na ulicích New York City. Zlatým hřebem jejího stylu je nová, zcela krajková podprsenka typu balconette zvětšující objem. V linii dekoltu je řešena velmi elegantně a rafinovaně pracuje s vrstvou podložení pro skutečný efekt. Intimissimi klade důraz na ženské linie, chápe spodní prádlo jako zásadní část ženského oděvu. Kampaň představující černé hedvábné pyžamo v kombinaci s podprsenkou, která svůdně vykukuje, pracuje s aktuálními trendy a klade důraz na ženskou smyslnost v osobitém pojetí.
Foto: Intimissimi