Supermodelka Cara Delevingne a světová značka sportovní módy Puma se společně rozhodly pomoci světu, aby byl opět o něco hezčím místem. Společně vytvořily projekt „DO YOU“, jehož účelem je především podpora žen. V sérii čtyř dokumentárních videí, kvůli nimž Cara neváhala obletět svět a navštívit například uprchlické tábory v Ugandě, jsou tak pokryta témata jako šikana, sebeobrana či problémy africké mládeže.
Kampaň Do You a Cara Delevingne
Pod hashtagem #DoYouStories vypustila Puma do světa čtyři krátká videa, v nichž Cara Delevingne účinkuje. V prvním z nich můžeme vidět cestu supermodelky po uprchlických táborech na severu Ugandy, kam se spolu s agenturou OSN pro uprchlíky vydala. Druhá epizoda nás seznamuje s dívkami Monique, Alexis a Violetou, které se za pomoci poezie snaží zvýšit gramotnost mládeže v Los Angeles. Ve třetí části učí doktorka Ryhana Dawood Caru sebeobraně. Ve čtvrté se pak Cara setkává s Natalií a Daniellou, které se svěřují se svými zkušenostmi s šikanou a také s tím, jak tuto obtížnou kapitolu svého života překonaly.
Pomoc díky tkaničkám
Spolu s projektem Puma připravila také limitovanou edici dvou širokých tkaniček k oblíbeným teniskám Basket Heart. První tkaničky mají černý saténový vzhled a nesou nápis „DO YOU-BE YOU“. Druhá varianta je klasičtější a stejný nápis je umístěn na bílém tkaném podkladu. Z každého prodeje „DO YOU“ tkaniček věnuje PUMA na tento projekt finanční příspěvek. Tkaničky je možné zakoupit od 27. července 2017 v prodejnách Foot Locker.
Foto: PUMA