Když móda pomáhá: 5. ročník Fashion Event DOTEK je tu!

Už v sobotu 25. března se v brněnské Káznici uskuteční pátý ročník neziskového projektu s názvem Fashion Event DOTEK. Tato jednodenní akce pořádaná studenty Fakulty multimediálních komunikací UTB má za cíl představit vlnu mladých umělců. Letošní ročník je pak speciálně věnován mladé módě a týmové práci, nepostradatelným pilířům dnešní módní scény. Výtěžek z akce poputuje organizaci Mama HELP, která poskytuje pomoc ženám s rakovinou prsu. A co letošní DOTEK přinese?

Brněnské menu DOTEK

Prostor brněnské Káznice se 25. března promění v přehlídkové molo. Event je rozdělen hned do několika bloků. Jako „předkrm“ se bude podávat Fashion Happening. V rámci něj na návštěvníky čeká řada vystoupení a výstav. Jeho součástí bude Fashion Talk, ve kterém se představí experti módního průmyslu – šest českých a zahraničních speakrů. „Hlavním chodem“, který bude servírovaný ve večerních hodinách, je samotná Fashion show. V průběhu přehlídky budou mít návštěvníci možnost spatřit díla od šesti českých i zahraničních návrhářů, přičemž každý z nich vdechl kolekci svůj osobitý charakter.  Závěr přehlídky doplní dražitelná kolekce, která pochází z dílen studentů FMK UTB. A nesmíme zapomenout zmínit „dezert a la Afterparty“ završující ochutnávku celé módní scény a současně celého večera.

Vize virtuální budoucnosti

K vizuální složce celého projektu se vyjádřil jeho tvůrce Matěj Vázal: „Vizuál pro 5. ročník Doteku  napadá  povrchní  postoje  k  módě  prostřednictvím  digitálního glitche  a  zároveň  předkládá  vizi  virtuální  budoucnosti.“  Tento  progresivní  krok reprezentuje  Lea  Valach,  která  je  tváří  letošního  DOTEKU.  Roman  Častulík, Tereza Chmurová, Dominika Kozáková a další zase zastupují danou myšlenku během celé přehlídky v rámci svých prezentovaných módních kolekcí.

Móda, která pomáhá

Jak je vidět, letošní ročník boří struktury na módním poli a posouvá své vlastní hranice, což samo o sobě vyžaduje velkou dávku kuráže. Z toho důvodu organizátoři vybrali silného bojovníka, a to v podobě  neziskové  organizace  Mamma HELP,  z.,  s.,  která  bojuje  proti  rakovině  prsu.  Celý výtěžek  z  online  dražby poputuje právě k nim – a to na potřeby organizace v prevenci i boji proti této nemoci.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.