Reserved, asi nejznámější polská módní značka, do světa vypustila globální kampaň pro novou sezónu. O její velkoleposti svědčí především tvář kampaně, kterou je anglická supermodelka Kate Moss. Kampaň focená v Londýně renomovaným fotografem Danielem Jacksonem kombinuje modelčin ikonický „London look“ s hravostí a módním cítěním značky Reserved.
Oslava ikony
Pokud spolupracujete s tak uznávanou osobností módního průmyslu, jakou Kate Moss bezpochyby je, chcete, aby to bylo v kampani vidět. A tak se k tomu postavila i značka Reserved. Od začátku se soustředila na to, aby Kate měla plnou kontrolu jak nad focením, tak i nad samotnými vytvořenými looky. „Bylo pro nás důležité, abychom ve snímcích vylíčili osobní a autentický postoj Kate Moss – to je to, co značka Reserved ztělesňuje, styl a individualitu zároveň,“ říká Monika Kaplan, globální marketingová ředitelka značky.
Kate Moss x Reserved
Aby co nejvíce prostřednictvím kampaně přiblížili styl této ikony, pokládali jí tvůrci jednoduché otázky. Když navštívíš obchod Reserved, jaké oblečení si vybereš? Jaký je tvůj styl? Originální. Ikonický. Skutečný. Trochu rebelský díky bundičce z umělé kožešiny, ale zároveň ležérní a sexy s krajkovým prádlem a kožešinovým kabátem. A právě to je záměrem značky Reserved – vytvoření osobního příběhu. Tentokrát jde o příběh Kate Moss, ale příště může jít o váš příběh.
Foto: Reserved