Cara Delevingne je tváří kampaně PUMA

Cara Delevigne v kampani PUMA

Světová sportovní značka PUMA do svých řad láká jednu celebritu za druhou. Po Rihanně, která nedávno představila svou další kolekci pro tuto značku, se k rodině PUMA přidává i modelka, herečka a především módní ikona současnosti Cara Delevingne.

Cara Delevigne v kampani PUMA

Probuďte v sobě šelmu s kampaní Puma

Nová kampaň značky Puma s názvem „DO YOU“ míří na ženy a jejím cílem je povzbudit jejich sebedůvěru. „DO YOU znamená převzít za sebe zodpovědnost a nalézt v sobě sílu – je to velmi silná zpráva,“ říká o nové kampani Cara Delevingne a pokračuje: „Je to o přijetí toho, kdo jsme, bez ohledu na naše chyby. DO YOU je o hledání své pravdy a o tom držet se jí. Myslím, že je tak speciální proto, že pro každého znamená něco jiného. Povzbuzuje lidi, aby byli sami sebou.“

Cara Delevigne v kampani PUMA

Cara jako tvář silných žen

Cara Delevingne zkrátka ztělesňuje Puma ženu a svou nebojácností a hledáním nových způsobů k sebevyjádření se je dokonalou inspirací pro všechny. Potřebnou „šťávu“ kampani dodávají její nesmlouvavé postoje a vzdor. Tím ukazuje všem ženám na planetě, že každá z nás má právo říci „ne“. V kampani pak Caru doprovází celá řada dalších silných a obdivuhodných žen. Mezi nimi najdeme Mimi Staker a Oliviu Boisson z New York City Ballet, německé atletky Alexandru Wester a Tatjanu Pinto či kubánské volejbalistky Leilu Consuelu Ortegu Martinez a Lianmu Flores Stable.

Cara Delevigne v kampani PUMA

Inspirace Rihannou

Kampaň DO YOU je inspirovaná osobností Rihanny a jejím výrokem o tom, že věci nedělá kvůli odezvě nebo kontroverzi, ale jen žije svůj život. Tato filozofie pak pokračuje tím, že nabádá ženy k sebejistotě, věrnosti k sobě samotné a k vytvoření vlastních pravidel. To vše podporují nejrůznější kousky oblečení s nezbytnou pumou jako znakem, který vám sám o sobě dávku sebevědomí dodá.

Cara Delevigne v kampani PUMA

Foto: PUMA

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *