Oblíbená švédská značka trendy oblečení H&M hrdě představuje první snímky z kampaně H&M x KENZO vytvořené Jeanem-Paulem Goudem, ve které září Chance The Rapper, Iman či rapperka Suboi.
Sázka na umělce
H&M pokračuje v tradici vytváření kolekcí se slavnými návrhářskými jmény a pro tuto sezónu představí módním nadšencům kolekci vytvořenou ve spolupráci se značkou Kenzo. Než se však jednotlivé kousky kolekce dostanou na pulty obchodů, můžeme se podívat na první snímky kampaně H&M x KENZO, jež vytvořil Jean-Paul Goude. Té se zúčastní hned sedm světově uznávaných umělců ze světa módy, hudby, umění či aktivizmu. Chance, Iman a Suboi jsou tak prvními vlaštovkami, které kousky z nové kolekce v kampani odhalují. První snímky kampaně pak doplňují videa švédského režiséra Maxe Vitaliho, která nabízí rozhovory s těmito třemi osobnostmi.
Dokonalá souhra energií
A proč byl kampaní pověřen zrovna Jean-Paul Goude? „Milujeme práci s idoly a Jean-Paul je opravdovou ikonou. Jeho snímky pro kampaň H&M x KENZO neuvěřitelně zachycují osobitost, pozitivitu a svobodu kolekce,“ říkají Carol Lim a Humberto Leon, kreativní ředitelé značky Kenzo. Jean-Paul Goude pak dodává: „Spolupráce s H&M, Carol a Humbertem na kampani H&M x KENZO byla opravdovým dobrodružstvím. Miluji postoj, který kolekci dodali, a jejich energii, zábavnost a styl.“
Plná verze kampaně spatří světlo světa 17. října, kdy Iman, Chance a Suboi doplní další slavná jména. Mezi nimi nechybí Chloe Sevigny či Rosario Dawson. Kolekce H&M x KENZO pak naplní více než 250 prodejen z celého světa i online obchod této značky 3. listopadu 2016.
Foto: H&M