Světová sportovní značka PUMA do svých řad láká jednu celebritu za druhou. Po Rihanně, která nedávno představila svou další kolekci pro tuto značku, se k rodině PUMA přidává i modelka, herečka a především módní ikona současnosti Cara Delevingne.
Probuďte v sobě šelmu s kampaní Puma
Nová kampaň značky Puma s názvem „DO YOU“ míří na ženy a jejím cílem je povzbudit jejich sebedůvěru. „DO YOU znamená převzít za sebe zodpovědnost a nalézt v sobě sílu – je to velmi silná zpráva,“ říká o nové kampani Cara Delevingne a pokračuje: „Je to o přijetí toho, kdo jsme, bez ohledu na naše chyby. DO YOU je o hledání své pravdy a o tom držet se jí. Myslím, že je tak speciální proto, že pro každého znamená něco jiného. Povzbuzuje lidi, aby byli sami sebou.“
Cara jako tvář silných žen
Cara Delevingne zkrátka ztělesňuje Puma ženu a svou nebojácností a hledáním nových způsobů k sebevyjádření se je dokonalou inspirací pro všechny. Potřebnou „šťávu“ kampani dodávají její nesmlouvavé postoje a vzdor. Tím ukazuje všem ženám na planetě, že každá z nás má právo říci „ne“. V kampani pak Caru doprovází celá řada dalších silných a obdivuhodných žen. Mezi nimi najdeme Mimi Staker a Oliviu Boisson z New York City Ballet, německé atletky Alexandru Wester a Tatjanu Pinto či kubánské volejbalistky Leilu Consuelu Ortegu Martinez a Lianmu Flores Stable.
Inspirace Rihannou
Kampaň DO YOU je inspirovaná osobností Rihanny a jejím výrokem o tom, že věci nedělá kvůli odezvě nebo kontroverzi, ale jen žije svůj život. Tato filozofie pak pokračuje tím, že nabádá ženy k sebejistotě, věrnosti k sobě samotné a k vytvoření vlastních pravidel. To vše podporují nejrůznější kousky oblečení s nezbytnou pumou jako znakem, který vám sám o sobě dávku sebevědomí dodá.
Foto: PUMA