Vyzkoušejte den pro digitální detox s Lush a Zoellou

Značka Lush je u nás v Česku dobře známá. Jakmile projdete kolem obchodu, zavane kolem vás množství vůní, hned v zápětí vidíte barevné pěnové koupele a další hezky vypadající produkty. Zvědavost k vám promluví, vy neodoláte a vstoupíte dovnitř. Nyní ve spolupráci s kampaní #IAMWHOLE a Zoellou přináší zajímavé novinky, které však nejsou primárně ze světa kosmetiky.

#IAMWHOLE, Lush a Zoella

A o co se vlastně jedná? Projekt #IAMWHOLE v čele s Jordanem Stephensem má za úkol informovat a zvyšovat povědomí o negativním působení sociálních médií na duševní zdraví lidí. Zároveň učí, že je dobré si od sociálních sítí a digitálních přístrojů odpočinout. Zkrátka jak si vypěstovat zdravý vztah k vymoženostem moderní doby. Den pro digitální detox žádá, abychom si od všech sítí a technologií odpočinuli na alespoň jeden den. Schválně, kolik z nás to dokáže?

Do kampaně přizvali úspěšnou vlogerku, spisovatelku a influencerku Zoellu, která na sociálních sítích vyrůstala, a vzhledem ke své práci jsou pro ni sociální sítě nesmírně důležité. Dle jejích slov sociální sítě přímo miluje, jelikož pomocí nich začala sama podnikat. Ví však i o negativních stránkách. Proto na svém kanálu vytvořila sérii diskuzních panelů věnujícím se kyberšikaně, lidským vztahům či úzkosti, které mají za cíl poučit nejen mladší generaci. Jako jedna z prvních tak prolomila ledy a rozhovořila se o svém duševním zdraví a přiznala se, že trpí úzkostmi a panickými záchvaty.

Detox s koupelovou bombou

Pobočky Lush, které se zapojily do kampaně (mezi nimi je i Česká republika), nyní prodávají limitované bomby do koupele s názvem IRL (in real life, tedy v reálném životě). Jedná se o výtvor samotného zakladatele LUSH Jacka Constantina a Zoelly. Obsahuje neroliové silice, absolue z květů pomerančovníku, ylang ylangové silice a růžové absolue pro zlepšení nálady. Veškeré prostředky z limitovaného výrobku budou použity na financování grantů pro organizace zaměřené na péči o duševní zdraví.

Koupelová bomba IRL

A jak se do kampaně zapojit? Mrkněte na hastag #DIGITALDETOXDAY, stránky LUSH a zapojte se do velké výzvy. A kdo ví, třeba vám to změní pohled na svět.

Foto: Lush

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *