Fashionising fandí českým značkám a jsme rádi, že vám můžeme představit další zajímavý počin z naší módní scény. S doposud největší kolekcí ve své historii přichází česká značka streetového oblečení My Dear Clothing. Tentokrát do ní její designer Zbyněk Štandera vůbec poprvé zařadil i oblečení pro dívky a pozornost přitahuje i zapojení hodinek Nixon.
Nixon X My Dear Clothing
My Dear Clothing se může chlubit něčím jedinečným – stal se vůbec první českou značkou, které proslulá americká značka sportovních hodinek nabídla spolupráci. „Nixon nás sám oslovil, což nás ohromně potěšilo a chtěli jsme udělat maximum,“ potvrzuje Zbyněk Štandera. A tak v její nové kolekci Spring 18 můžeme kromě kousků pro dívky vidět i dva modely hodinek Nixon. A proč se tvůrci zaměřili i na oblečení pro dívky? „Protože už delší dobu pozorujeme, že mezi našimi fanoušky je velký zastoupení holek, tak jsme si řekli, že pro něco uděláme,“ říká Zbyněk. Celá kolekce se nechala inspirovat Čínou a 90. lety. Z barevné palety vyniká především fialová spolu s klasikou v podobě bílé a černé. Najít v ní můžete stylová trika, mikiny, bundy, kalhoty i řadu doplňků v čele s pásky či ponožkami. Kousky můžete zakoupit ve Footshopu v Praze nebo na e-shopu www.footshop.cz/cs/.
Příběh „jiné“ značky
Zbyněk Štandera My Dear Clothing založil v roce 2014, v ten pravý čas na to, aby se dokázala vyprofilovat v originální, úspěšnou lifestylovou značku, která je prostě… jiná. „Nebojíme se jít jiným směrem než dav. Nebojíme se riskovat a jdem si ve streetwearu tvrdě za svým,“ konstatuje Zbyněk, mimo jiné i designér pro Jägermeister. Značka má za sebou více než 10 kolekcí (Fall 17, Roots, 80’s a další), 95 % z kolekce se zpravidla vyprodá během jednoho týdne. Na looku značky postupně spolupracovalo několik tvůrců, aktuálně například stylista Marek Volf.
Foto: My Dear Clothing