Po vzoru mnoha dalších oděvních gigantů se i španělská značka Mango připojuje k těm, které nabízejí kolekci udržitelného oblečení. Jakožto součást projektu Take Action, jehož hlavním cílem je vytvoření modelu založeného na kritériích udržitelnosti a větší šetrností procesů k životnímu prostředí, představuje kolekci Mango Committed. Ta obsahuje ženskou i pánskou řadu tvořenou udržitelnými materiály.
Souznění s přírodou s Mango Committed
Kolekce Mango Committed obsahuje 25 dámských a 20 pánských kusů oblečení, jimž vévodí minimalistický a zároveň inovativní styl. Použité látky jako organická a recyklovaná bavlna či recyklovaný polyester jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou barveny taktéž šetrnými barvivy v přírodních tónech. Všechny oděvy v kolekci mají mezinárodní certifikát zaručující jejich udržitelný původ a jsou vyráběny v továrnách v Portugalsku, Turecku a Maroku.
Březnová kampaň Mango
Kolekce Committed se stala také hlavní hvězdou březnové kampaně značky Mango. Září v ní modelka Raquel Zimmermann spolu s Mathiasem Lauridsenem, o nafocení se postaral Josh Olins. Stylové bylo i vybrané místo pro focení kampaně. Stalo se jím mistrovské dílo organické architektury – ikonický Maison Gaudet ve francouzském Tourrettes-sur-Loup. Kampaň se nese v přírodních a neutrálních tónech a je stejně jako celá kolekce minimalistická, jemná až nenápadná. Právě to ji však dělá velmi povedenou a dokonale tak koresponduje se svým účelem.
Projekt Take Action
Značka Mango si je dobře vědoma toho, že každodenní aktivity napříč všemi oblastmi svého byznysu musí provádět tak, aby byly šetrné k životnímu prostředí. To je důvod, proč již několik let pracuje na nejrůznějších iniciativách nyní obsažených v projektu Take Action. Všechny kožené a kožešinové výrobky Mango jsou vytvářeny s respektem k právu zvířat. Nikdy k nim nejsou použity exotické, divoké či ohrožené druhy zvířat. Zároveň splňují všechny produkty Mango ty nejpřísnější standardy chemické ochrany zdraví a bezpečnosti.
Foto: Mango