Nová sezóna = nová kabelka, tuto rovnici známe všechny. Jednoduše ji dokáže vyřešit francouzská značka Longchamp, jejíž luxusní kabelky zná a obdivuje celý módní svět. Nyní přichází s novinkou – kabelou ze sběratelské edice, jíž vytvořil Jeremy Scott, která nese název As seen on TV.
Na vlně pop-art stylu
Nová kabela Longchamp od Jeremyho Scotta se zamýšlí nad otázkou, jestli by se Marilyn Monroe stala hollywoodskou hvězdou první velikosti bez existence televize. Moc médií je totiž hlavním tématem, které tento návrhář do své sběratelské edice pro francouzskou značku zpracovával. Proto kabelka hrdě nese spojení sloganu „as seen on TV“ – viděna v televizi – a portrét jedinečné ikony glamour stylu 50. let Marilyn Monroe. Pokud vás tento hravý, sběratelský pop-artový kousek zaujal (o čemž nepochybujeme), můžete si jej pořídit v butiku Colette v Paříži a také v Praze v exkluzivním butiku v Pařížské ulici.
Foto: Longchamp