Zalando, e-shop s módou i doplňky, vtrhl na český trh a nyní na tuto skutečnost upozorňuje lokalizovanou kampaní zasazenou do nejznámějších pražských míst. Provede nás v ní nejen povědomými zákoutími, ale také mixem stylů a materiálů, na které demonstruje šíři sortimentu i vizi celé firmy.
Vypadat dobře nebylo nikdy snazší
Zalando spouští kampaň v České republice sloganem „Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz”. Toto heslo zní napříč platformami, kampaň se totiž objeví v televizi, radiu i v digitální podobě. Video ke kampani natočil oceňovaný režisér Paul Gerwin. Fotograf Felix Krüger pak celou kampaň zdokumentoval na několika známých pražských místech, jakými jsou například stanice metra Florenc, Strahovský stadion nebo Pařížská ulice u hotelu Intercontinental. „Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom zavčas dokázali pochopit potřeby českých zákazníků a získali zpětnou vazbu. Byť jsme již dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil. Proto jsme kampaň navrhli speciálně pro Čechy a posléze ji i v České republice natočili. Cítíme se být zavázáni poskytnout našim zákazníkům přímý a jednoduchý způsob nakupování s rozsáhlým, ale jedinečným výběrem módních produktů včetně obuvi, oděvů a doplňků,” popisuje kampaň Linus Glaser, ředitel Zalando pro střední Evropu.
Michael Kors i Topshop
Od spuštění si čeští zákazníci Zalando mohou vybírat z více než 1900 značek jako GAP, Topshop, Monki nebo dražších Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Ralph Lauren. Kromě široké nabídky můžeme využívat také bezplatné dopravy a možnosti zboží do 30 dnů zdarma i vrátit. To vše je také možné nejen v internetovém prohlížeči, ale rovněž v moderní mobilní aplikaci, která nejenže usnadňuje a urychluje nakupování, ale navíc nabízí alternativní produkty a kompletní outfity na míru každému z nás.
Foto: Zalando