Nové kosmetické značky vznikají téměř každý den. O to více si pak ceníme těch tradičních, jejichž kvality jsou prověřené léty a tisícovkami žen, které je za tu dobu vyzkoušely. Přesně k nim se řadí značka Dr. Hauschka – německá kosmetika založená na rostlinných ingrediencích, která letos slaví úctyhodných 50 let od svého vzniku. A vy můžete slavit s ní! K výročí totiž značka vyrobila limitovanou edici kultovního Růžového a Pleťového čisticího krému.
Ikonické produkty Dr. Hauschka
Jak jinak oslavit krásné kulaté výročí, než limitovanou edicí svých ikonických produktů? Pokud jste ještě s Růžovým krémem neměli tu čest, máte jedinečnou příležitost. Tento hydratující a regenerující denní krém, který je skvělý i na kuperózu a rozšířené žilky, je nyní k dostání v 50 ml balení za 728 Kč (ušetříte tak celých 229 Kč). Neméně zajímavý a účinný je i Pleťový čisticí krém. Obsahuje pečlivě vybrané bylinné výtažky a mandlovou bázi, která na sebe naváže veškeré nečistoty. Žádné dočišťování pak už není nutné. Limitovaná výroční edice má obsah 100 ml a také praktickou sponu, abyste krém dostali z tubičky opravdu celý. Zaplatíte za něj 498 Kč a ušetříte tak celých 146 Kč.
Proč je Dr. Hauschka jedinečný?
Kosmetika Dr. Hauschka se odlišuje svým holistickým přístupem. Tato značka nedělí pokožku na různé typy jako suchou, mastnou či problematickou, jak je obvyklé. Snaží se pleť přivést do zdravého a vyváženého středu. Pleti se nedodávají žádné substituční látky, jako jsou liposomy nebo kolageny. Nevzniká žádná závislost pokožky na vnějším přísunu hydratace, výživy nebo nápravy. Naopak! Pokožka je povzbuzována k tomu, aby si potřebné látky vyráběla sama a zůstala tak dlouho aktivní a živá. A to vše s ingrediencemi z přírody. Nezní to skvěle?
Foto: Dr. Hauschka