Zapomeňte na chvíli na zimu a sníh za oknem a připomeňte si krásy jara, které přijdou co nevidět. Třeba s novou kampaní oblíbené značky úchvatných šperků Swarovski, jež nás vezme na procházku rozkvetlou jarní zahradou.
Kampaň, v níž můžeme obdivovat kousky z nové kolekce, nese název Be Brilliant. Dovoluje nám nahlédnout do světa této šperkařské firmy novým pohledem. Na ni pak navazuje kampaň Give Brilliant, která ztělesňuje radost z obdarovávání.
Nová jarní kolekce Swarovski
Hlavní hvězdou nové kampaně pro jaro/léto 2017 je ambasadorka této značky Karlie Kloss. V kampani, kde zažívá překvapivá dobrodružství při jízdě na kole zdobeném křišťály, ji doprovází modelky Martha Hunt a Shu Pei. Dokonalé prostředí dotváří jemně zbarvené květiny, pastelové a neutrální outfity a samozřejmě náramky, náhrdelníky a náušnice Swarovski, které pro tentokrát hrají různými barvami.
Karlie Kloss a Swarovski
Nová kampaň se nese v bezstarostném, veselém a spontánním duchu. Velký podíl na celé náladě má právě Karlie Kloss, jejíž povaha je v mnoha směrech podobná. Perfektně tak smělý a neodolatelný charakter samotné značky vystihuje. Trey Laird, jeden z tvůrců kampaně, dodává: „Kampaň objevuje třpyt produktů Swarovski a umění, jak dokážou znásobit přirozené kouzlo každé ženy, kterou zde představuje Karlie. Je zobrazována společně se svými přáteli, se svou láskou a rodinou. Tato kampaň oslavuje krásu spontánní, smělé osobnosti a zdůrazňuje, že Swarovski pomáhá vyjádřit vaše skutečné já.“
Foto: Swarovski