Ikonická, nestárnoucí, nejoblíbenější – černá barva nepřestává módní svět bavit a tak není divu, že si jí jako hlavní zvolili také tvůrci kolekce Indeed. Ta vznikla ve spolupráci značky Chatty s concept storem Freshlabels. Výsledkem je deset základních modelů, v nichž jsou zajímavým způsobem kombinovány ikonické kusy kolekcí Chatty a progresivní tvorba Freshlabels.
Ve znamení černé
Hlavním tématem kolekce je černá barva. V řadě se objevuje také denim s ručním tiskem black on black, šaty, mikiny s oversize kapucí nebo unisexová trička. „Pro nás představuje Indeed vstupní bránu do všech našich předešlých a budoucích kolekcí a společně s FRESHLABELS jsme pojaly celou řadu jako dark basic kolekci – inspirovanou městem, klubovou scénou i každodenním životem. Je proto jednoduchá a snadno čitelná, z části unisexová“, uvádí Radka Sirková z designérského dua Chatty. „S FRESHLABELS se nám podařilo ke kolekci připojit nadstavbu v podobě kombinovatelných elementů, notoricky známých klubových klišé. Je v tom hodně nadsázky“, dodává. Pokud si na některý z modelů kolekce Indeed, k nimž nafotil kampaň Matěj Třešňák, brousíte zuby, pospěšte si. Modelů je pouze limitované množství. Za zmínku stojí také logo kolekce, o které se postarala slovenská grafická designérka Mikina Dimunová, jež se může chlubit například také spoluprací se značkou Chanel.
Freshlabels
Freshlabels je online & offline concept store s vizí nabízet zákazníkům kurátorovaný výběr oblečení, bot a doplňků. Nabízí tisíce produktů známých i dosud neobjevených značek z celého světa. Každý má ale ve výběru Freshlabels své jasné místo a význam. Ve Freshlabels hledejte autentický design, trvalou kvalitu i férovou výrobu. Freshlabels také stojí za prvním batohovým concept storem ve střední Evropě, který najdete v Praze stejně jako vlajkový obchod značky. Freshlabels vznikl v roce 2006 jako garážový projekt dvou čerstvě dostudovaných fanoušků módy a designu, Jana Boušky a Jakuba Veselského. Dnes patří mezi zásadní projekty na české fashion scéně.
CHATTY
Značku CHATTY založily Radka Sirková a Anna Toušková v roce 2005. Jejich přístup k navrhování nabízí moderní interpretaci mužství a ženskosti dosaženou provokativními siluetami a mícháním prvků obvykle přisuzovaným pánské nebo dámské módě. Kolekce definuje autorský design a pozornost k detailům se silným důrazem na řemeslo a eklektické využití materiálů. V jejich práci je jasně patrná vášeň k denimu, a když popisují svůj styl, často používají slova jako nadsázka, hravost a objem.
One thought on “Back to black: CHATTY a FRESHLABELS představily černou kolekci Indeed”