Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc
  • Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně
  • Hledáte dárek pro přítele? Inspirujte se jeho zájmy
  • Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla
  • MBPFW SS26: stálice, vycházející hvězdy a stylový návrat do SaSaZu

Most Used Categories

  • FASHION (365)
  • BEAUTY (246)
  • MIX (194)
  • TIPS (175)
  • DESIGN (97)
  • Nezařazené (25)
  • PARTNEŘI (1)
  • KONTAKT (1)
Skip to content
  • O NÁS & REDAKCE
redakce@fashionising.cz
FASHIONISING

FASHIONISING

Lifestylový módní a beauty online magazín

  • FASHION
  • BEAUTY
  • MIX
  • TIPS
  • DESIGN
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT

Buďte k sobě upřímná, vyzývá ženy Pandora v nové kampani

Jana Krajčová4.4.2017

I oblíbená značka Pandora oslavuje příchod sezóny jaro/léto 2017. Přichází s novou kampaní s názvem „DO“, jež nabádá ženy k tomu být k sobě upřímné a uvědomění si, v co věří. „PANDORA je značka, jejíž kořeny již třicet let vyrůstají z transparentnosti, nabízí autentičnost a má zájem na tom, abychom dělaly to, co nejen nás ženy vede k tomu, abychom byly lepší. Kampaň ‚DO‘ a naše nové kolekce tuto myšlenku oslavují a staví ji do popředí tak, abychom se společně snažily o to, co je nám vlastní,“ vysvětluje Minna Philipsonová, senior viceprezidentka a výkonná marketingová ředitelka značky PANDORA.

Hodnoty značky Pandora

Nejen pozitivní přístup a možnost vyjádřit svou osobnost propaguje Pandora ve své nové kampani. Stejně jako mnoho dalších značek i ona upozorňuje na nutnost snižovat dopady svých aktivit na životní prostředí. Do všech fází výroby od návrhů, materiálů a dodavatelského řetězce až po spokojenost a zdraví zaměstnanců, tak zahrnuje udržitelné postupy.

Kolekce Pandora jaro/léto 2017

Šperky PANDORA dávají ženám možnost vyjádřit vlastní styl, oslavit život a připomenout si prožité pocity. „Kolekce na jaro a léto 2017 je zářivá, všestranná a silná; stejně jako ženy. Každý ze šperků představuje něco pozitivního, co ženy mohou obdivovat a v co mohou věřit – kořeny, činy a estetiku. Co si vyberou, o nich něco vypovídá,“ říká Stephen Fairchild, senior viceprezident a výkonný kreativní ředitel značky PANDORA.

Kampaň „DO“

PANDORA reflektuje sdílené ideály odpovědnosti vůči společnosti a životnímu prostředí. V kolekci „DO“ u ní stejně naladěné ženy najdou ujištění a motivaci ke konání a potvrzení své víry. Můžete být hrdá na to, že nosíte šperky PANDORA. A to nejen jako vyjádření vlastního stylu, ale také jako symbol něčeho „vyššího“, co je ztělesněno v kolekci „DO“. Něco, co vás bude inspirovat, abyste našla novou sílu a odhodlání a upřímně si přiznala, kdo jste a co pro vás znamená život. Kolekce „DO“, jejíž součástí je aktivní působení na několika platformách, představuje inspirativní osobnosti, jakou je například Mamé Adjei, podnikatelka a účastnice soutěže America’s Next Top Model.

Foto: Pandora

jaro 2017, léto 2017, luxusní šperky, Pandora, Pandora 2017, Pandora kolekce, šperky, šperky Pandora, trendy šperky

Navigace pro příspěvek

Previous: Kolekce Bershka jaro/léto 2017: Pretty Young Things
Next: Beauty tipy pro krásnější duben

Přečtěte si také:

Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc

30.10.202530.10.2025 redakce

Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně

29.9.202529.9.2025 Jana Krajčová

Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla

19.8.202519.8.2025 Jana Krajčová

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spolupráce & Kontakt

Rádi byste s FASHIONISING.cz navázali spolupráci? Napište nám na e-mail: redakce@fashionising.cz.

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.