Když se řekne Emily Ratajkowski, Gisele Bündchen, Naomi Campbell nebo Adriana Lima, napadne nás jedno společné slovo. Ikony. A tak není divu, že si je značka Victoria’s Secret zvolila jako hlavní tváře kampaně k nové kolekci s názvem, jak jinak, The Icon.
Ikonické tváře v kolekci The Icon
Nová kolekce Victoria’s Secret The Icon je oslavou luxusního a výrazného stylu a především dámských křivek. A v kampani vsadila na ty nejvýraznější postavy módního průmyslu. Uvidíme v ní tak talentované ženské ikony současnosti – Adut Akech, Hailey Bieber, Paloma Elsesser, Sui He a Emily Ratajkowski. Těšit se však můžete také na návrat oblíbených “Andílků” jako Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Adriany Limy a Candice Swanepoel.

Nová podprsenka Victoria’s Secret Icon
Vedle známých tváří ale v kampani samozřejmě hraje důležitou roli i spodní prádlo. Konkrétně pak nová podprsenka The Icon by Victoria’s Secret Custom Push-Up Plunge Bra. Čím je výjimečná? Má unikátní schopnost se perfektně přizpůsobit přirozeným křivkám každé ženy, a to díky liftingové a tvarovací technologii. Ačkoliv je z krajky, pod jakýmkoliv outfitem se chytře skryje. Navíc si můžete plně přizpůsobit i ramínka a měnit jejich polohu.
Kouzlo žen podle Mikaela Janssona
Autorem kampaně je uznávaný fotograf Mikael Jansson, o styling se postarala Camilla Nickerson. Snímky, pracující s obrazností siluet, dokonale zachycují působivé kouzlo každé z jedinečných žen. Některé z hvězd kampaně se objeví také v novém formátu módní přehlídky s názvem Victoria’s Secret’s World Tour, který bude premiérově uveden letos na podzim. “Z uvedení nové kolekce The Icon by Victoria’s Secret jsme nadšení. Jejím posláním je zdůraznit přirozené křivky a zároveň poskytnout dostatečnou podporu a oslavit náš oblíbený styl. Nové vzrušující a sofistikované kousky udělají z každé ženy skutečnou ikonu, a tak by neměly chybět ani ve vašem šatníku“, komentuje Janie Schaffer, šéfdesignérka Victoria’s Secret.

Zdroj: oficiální zastoupení značky