Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc
  • Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně
  • Hledáte dárek pro přítele? Inspirujte se jeho zájmy
  • Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla
  • MBPFW SS26: stálice, vycházející hvězdy a stylový návrat do SaSaZu

Most Used Categories

  • FASHION (365)
  • BEAUTY (246)
  • MIX (194)
  • TIPS (175)
  • DESIGN (97)
  • Nezařazené (25)
  • PARTNEŘI (1)
  • KONTAKT (1)
Skip to content
  • O NÁS & REDAKCE
redakce@fashionising.cz
FASHIONISING

FASHIONISING

Lifestylový módní a beauty online magazín

  • FASHION
  • BEAUTY
  • MIX
  • TIPS
  • DESIGN
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT

Mango představuje udržitelnou kolekci Committed

Jana Krajčová19.3.201719.3.2017

Po vzoru mnoha dalších oděvních gigantů se i španělská značka Mango připojuje k těm, které nabízejí kolekci udržitelného oblečení. Jakožto součást projektu Take Action, jehož hlavním cílem je vytvoření modelu založeného na kritériích udržitelnosti a větší šetrností procesů k životnímu prostředí, představuje kolekci Mango Committed. Ta obsahuje ženskou i pánskou řadu tvořenou udržitelnými materiály.

Souznění s přírodou s Mango Committed

Kolekce Mango Committed obsahuje 25 dámských a 20 pánských kusů oblečení, jimž vévodí minimalistický a zároveň inovativní styl. Použité látky jako organická a recyklovaná bavlna či recyklovaný polyester jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou barveny taktéž šetrnými barvivy v přírodních tónech. Všechny oděvy v kolekci mají mezinárodní certifikát zaručující jejich udržitelný původ a jsou vyráběny v továrnách v Portugalsku, Turecku a Maroku.

Březnová kampaň Mango

Kolekce Committed se stala také hlavní hvězdou březnové kampaně značky Mango. Září v ní modelka Raquel Zimmermann spolu s Mathiasem Lauridsenem, o nafocení se postaral Josh Olins. Stylové bylo i vybrané místo pro focení kampaně. Stalo se jím mistrovské dílo organické architektury – ikonický Maison Gaudet ve francouzském Tourrettes-sur-Loup. Kampaň se nese v přírodních a neutrálních tónech a je stejně jako celá kolekce minimalistická, jemná až nenápadná. Právě to ji však dělá velmi povedenou a dokonale tak koresponduje se svým účelem.

Projekt Take Action

Značka Mango si je dobře vědoma toho, že každodenní aktivity napříč všemi oblastmi svého byznysu musí provádět tak, aby byly šetrné k životnímu prostředí. To je důvod, proč již několik let pracuje na nejrůznějších iniciativách nyní obsažených v projektu Take Action. Všechny kožené a kožešinové výrobky Mango jsou vytvářeny s respektem k právu zvířat. Nikdy k nim nejsou použity exotické, divoké či ohrožené druhy zvířat. Zároveň splňují všechny produkty Mango ty nejpřísnější standardy chemické ochrany zdraví a bezpečnosti.

Foto: Mango

Committed kolekce, Mango, Mango Committed, udržitelná kolekce, udržitelná móda

Navigace pro příspěvek

Previous: Jak na vysušené ruce? S hydratačními rukavicemi!
Next: New Romantic – kolekce Zara jaro/léto 2017

Přečtěte si také:

Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla

19.8.202519.8.2025 Jana Krajčová

Pandora x Markéta Vondroušová: Ozdobte se svým příběhem

21.7.202519.8.2025 Jana Krajčová

Streetwear moment léta? PUMA H-Street září v klipu Sary Rikas

7.7.20257.7.2025 Jana Krajčová

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spolupráce & Kontakt

Rádi byste s FASHIONISING.cz navázali spolupráci? Napište nám na e-mail: redakce@fashionising.cz.

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.