Také jste si chtěli vždycky vyzkoušet roli porotce kosmetiky a přetvářet produkty na základě toho, co vám vyhovuje a bez čeho byste se naopak obešli? Nyní máme takovou šanci my všichni. A to díky novému projektu Lush Labs, kde se role hodnotitelů přenáší právě na nás, zákazníky.
Tajný plán Lush Labs
Jak vlastně celý koncept akce funguje? Každý 29. den v měsíci bude Lush online uvádět exkluzivní limitované edice. Pokud se rozhodnete si některý z produktů vybrat, máte jistotu, že budete mezi prvními, kdo daný produkt vyzkouší. Lush pak bude čekat na vaše reakce a všechny kritiky, nápady a komentáře produktu změní jeho budoucnost. Některé z novinek tak upadnou v zapomnění, jiné mají šanci stát se bestsellery a vyhřívat se na policích obchodů třeba věčně. Zní to skvěle, že? A proč vlastně zrovna 29. den v měsíci? Je to jednoduché, nejstarší obchůdek Lush, kde vznikaly první produkty, sídlí na 29 High Street.
Bavte se kosmetikou
Hned první exkluzivní řada, která je k dostání od 29. dubna, ukázala, že se s Lush Labs máme rozhodně na co těšit. Obsahuje produkty s řadou doposud nepoužitých ingrediencí a, jak tomu už u Lushe bývá, už při pohledu na ně máte pocit, že všechny musíte mít. Posuďte sami, dokázali byste se rozhodnout, zda víc potřebujete mýdlový lísteček Komorebi, nahaté tekuté mýdlo s ovesným kabátkem nebo mýdlo jako stvořené pro makovou panenku? Lush Labs kolekce budou zkrátka plné experimentů a jejich cílem je nejenom pečovat o pokožku, ale také své nové majitele bavit. Navíc myslí i udržitelně a každý produkt tak má nápad, cíl i důvod – jako je tomu například u nahatých mýdel.
Foto: Lush