Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc
  • Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně
  • Hledáte dárek pro přítele? Inspirujte se jeho zájmy
  • Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla
  • MBPFW SS26: stálice, vycházející hvězdy a stylový návrat do SaSaZu

Most Used Categories

  • FASHION (365)
  • BEAUTY (246)
  • MIX (194)
  • TIPS (175)
  • DESIGN (97)
  • Nezařazené (25)
  • PARTNEŘI (1)
  • KONTAKT (1)
Skip to content
  • O NÁS & REDAKCE
redakce@fashionising.cz
FASHIONISING

FASHIONISING

Lifestylový módní a beauty online magazín

  • FASHION
  • BEAUTY
  • MIX
  • TIPS
  • DESIGN
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT

Living Coral: nejvíce trendy barva roku 2019

Jana Krajčová21.1.20193.6.2022

Až budete přemýšlet, v jaké barvě si letos pořídit oblečení, doplňky, kosmetiku nebo třeba dekorace do bytu, je odpověď jasná – v korálové. Právě tento živý, broskvově oranžový odstín se zlatými podtóny se totiž podle instituce Pantone stal barvou roku 2019 a nahradil tak loňskou Ultra Violet. Na co všechno Living Coral odkazuje?

Životní prostředí a digitální svět

Jedním z hlavních důvodů, proč byl zrovna zářivý odstín Living Coral zvolen barvou roku, je podle institutu Pantone naše vrozená potřeba optimismu. Odkazuje tím především na svět sociálních sítí a digitálních technologií, které využíváme každý den a v našich životech se tak ztrácí spojení a intimita, které potřebujeme. Jak už může napovědět samotný název, Living Coral však reaguje i na další podstatné téma, které rezonuje společností – životní prostředí. Barva by nám měla evokovat teplo a zázemí, které mizející korálové útesy přinášejí všem svým obyvatelům.

Jak se vybírá barva roku?

Každoroční vyhlašování barvy roku se stalo očekávaným okamžikem a tento odstín nás vždy skutečně následujícími dvanácti měsíci provází. Jak se ale nejvíce trendy odstín vůbec vybírá? „Při výběru barvy roku se díváme na všechno kolem nás. Sledujeme, jak se lidé oblékají, co kupují, co sdílejí na sociálních sítích. V době, kdy je většina z nás velmi ponořena do digitálního světa, který je často studený a odtažitý, představuje odstín Living Coral jakési spojení. Působí totiž optimisticky, příjemně a důvěrně. Díky těmto důvodům je také barva velmi snadno využitelná v domácnostech a designových prostorech,“ říká Leatrice Eiseman, výkonná ředitelka institutu Pantone.

Foto: Pantone

Ultra Violet

Navigace pro příspěvek

Previous: Kendall Jenner oslavuje v nové kampani Longchamp 70. léta
Next: O své tělo musíte pečovat. Znáte výhody parní lázně?

Přečtěte si také:

Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc

30.10.202530.10.2025 redakce

Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně

29.9.202529.9.2025 Jana Krajčová

Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla

19.8.202519.8.2025 Jana Krajčová

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spolupráce & Kontakt

Rádi byste s FASHIONISING.cz navázali spolupráci? Napište nám na e-mail: redakce@fashionising.cz.

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.