Před několika málo dny spatřila Paříž velmi očekávanou módní show. H&M Studio představilo svou kolekci pro jaro a léto 2017 „see now, buy now“ inspirovanou mocí lásky, půvabu, síly a vášně baletu. K vidění byla dámská linie a vůbec poprvé i ta pánská.
Shlédni a kup
Kolekce byla pozoruhodná v mnoha ohledech. Jedním z těch hlavních byl ale právě koncept „see now, buy now“. „Přenesení módy z přehlídkového mola okamžitě k pokladnám je novou érou módního průmyslu a velmi si ceníme přímé komunikace, kterou můžeme díky kolekci ‚see now, buy now‘ mít. Cokoliv, co nás přinese blíže zákazníkům a udělá módu dostupnější, je velmi pozitivní,“ říká Pernilla Wohlfahrt, designová a kreativní ředitelka H&M.
H&M Studio lákalo hvězdy
Show hostila ikonická betonová budova Tennis Clubu v Paříži, která byla pro tyto účely proměněna v příjemný a hřejivý prostor vysílající poselství lásky a sounáležitosti. Atmosféru mezi diváky nasávaly opravdové hvězdy v čele s Nicky Minaj, Alexou Chung, Clémence Poésy či Lucky Blue Smith. Celebrity však neseděly pouze v hledišti, ale mnohé z nich se procházely i přímo na mole. Nechyběly například Bella a Gigi Hadid, Amber Valletta či Adwoa Aboah.
Poselství lásky
Kolekce se nesla v duchu balancování mezi sportovním a propracovaným krejčovským stylem. Vlněné oděvy v jednoduchých střizích byly kombinovány s jemnými úplety, nadýchané hedvábí s průsvitným nylonem. Kontrastně pak působí volánky a nepřehlédnutelná růžová barva proti černobílým anorakům a trekovým sandálům. „Touto kolekcí jsme chtěli poslat světu poselství lásky. Je zde několik kousků, u nichž se toto slovo neustále opakuje a připomíná tak, co je opravdu důležité. Zdá se, že nyní víc než dříve potřebujeme v našich životech pozitivní pocity a myšlenky,“ vysvětluje Pernilla Wohlfahrt.
Foto: H&M