Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc
  • Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně
  • Hledáte dárek pro přítele? Inspirujte se jeho zájmy
  • Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla
  • MBPFW SS26: stálice, vycházející hvězdy a stylový návrat do SaSaZu

Most Used Categories

  • FASHION (365)
  • BEAUTY (246)
  • MIX (194)
  • TIPS (175)
  • DESIGN (97)
  • Nezařazené (25)
  • PARTNEŘI (1)
  • KONTAKT (1)
Skip to content
  • O NÁS & REDAKCE
redakce@fashionising.cz
FASHIONISING

FASHIONISING

Lifestylový módní a beauty online magazín

  • FASHION
  • BEAUTY
  • MIX
  • TIPS
  • DESIGN
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT

Buďte „forever young“ s limitovanou letní kolekcí My Dear Clothing

Jana Krajčová16.8.20182.9.2018

Na rozdíl od jarního počinu české streetwearové značky My Dear Clothing je její nová kolekce Summer 2018 určená pouze mužům. Nese se ve stylu „forever young“, takže si v ní přijdou na své pánové všech věkových kategorií. O tom, že jednotlivé kousky sluší vážně každému, vás přesvědčí i vydařený lookbook, v nichž se objevují muži dvou generací.

Letní streetwear pro každého

Nová limitovaná kolekce české značky My Dear Clothing, která je v prodeji od 12. srpna na e-shopu www.footshop.cz, čítá dvě košile s krátkým rukávem, tři trička, šortky a boxerky v originálních designech. To, jak jednotlivé kousky vypadají naživo, nám představuje originální lookbook s mužskými modely dvou různých generací. Janek Gregor zastupuje generaci mužů kolem dvacítky, o třicet let starší Eugenio Bramerini přesně odráží „forever young lifestyle“. 

Svěží vítr z Pardubic

Značka My Dear Clothing, o které je v poslední době slyšet stále častěji, vznikla v Pardubicích roku 2013 díky Zbyňku Štanderovi. „Záměrem MyDear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětluje sám zakladatel. K němu se tři roky po založení přidal i stylista Marek Volf a od té doby tvoří kolekce společně. „Skrz značku My Dear Clothing se v lidech snažíme podporovat jejich osobní rozvoj. Chceme dokázat, že se není potřeba podřizovat zastaralým konvencím, konzervativním pravidlům ani nátlaku společnosti. Podporujeme bourání stereotypů a ukazujeme, že i takoví „sígrové“ jako my můžou dosáhnout svých cílů. Snažíme se ukázat, že není nutné být s každým za dobře. Nejdůležitější je za dobře sám se sebou. Tyhle hodnoty se hodně odrážejí na naší aktuální tvorbě,“ dodává Zbyněk.

Na další kolekci My Dear Clothing se můžeme těšit v říjnu. Půjde o dílo, které Zbyněk vytváří společně s mladým talentem Jakubem Ra, vítězem soutěže Art of Hunt, kterou má na svědomí značka Jägermeister.

 

[Best_Wordpress_Gallery id=“52″ gal_title=“My Dear Clothing Summer 18″]

 

 

 

česká značka, české značky, kolekce, léto 2018, lookbook, My Dear Clothing, oblečení, pánské oblečení, Zbyněk Štandera

Navigace pro příspěvek

Previous: Dejte zelenou svádění: Sarah Jessica Parker je tváří nové balkonetky Intimissimi
Next: Hello Kitty x Converse: tenisky, do kterých se zamilujete

Přečtěte si také:

Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla

19.8.202519.8.2025 Jana Krajčová

Pandora x Markéta Vondroušová: Ozdobte se svým příběhem

21.7.202519.8.2025 Jana Krajčová

Streetwear moment léta? PUMA H-Street září v klipu Sary Rikas

7.7.20257.7.2025 Jana Krajčová

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spolupráce & Kontakt

Rádi byste s FASHIONISING.cz navázali spolupráci? Napište nám na e-mail: redakce@fashionising.cz.

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.