Skip to content

Nejnovější příspěvky

  • Spací pytle pro miminka od JUKKI – klidný spánek a bezpečí po celou noc
  • Od módního blogování k hraní her: Jak online platformy propojují naše vášně
  • Hledáte dárek pro přítele? Inspirujte se jeho zájmy
  • Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla
  • MBPFW SS26: stálice, vycházející hvězdy a stylový návrat do SaSaZu

Most Used Categories

  • FASHION (365)
  • BEAUTY (246)
  • MIX (194)
  • TIPS (175)
  • DESIGN (97)
  • Nezařazené (25)
  • PARTNEŘI (1)
  • KONTAKT (1)
Skip to content
  • O NÁS & REDAKCE
redakce@fashionising.cz
FASHIONISING

FASHIONISING

Lifestylový módní a beauty online magazín

  • FASHION
  • BEAUTY
  • MIX
  • TIPS
  • DESIGN
  • PARTNEŘI
  • KONTAKT

PUMA má novou hvězdu! Její tváří se stala Selena Gomez

Jana Krajčová25.9.201724.9.2017

Značka PUMA před pár dny oznámila vskutku hvězdnou spolupráci. V kampaních tohoto giganta v oblasti sportovní módy budeme nyní vídat tvář zpěvačky a herečky Seleny Gomez. Ta se navíc bude podílet i na designu produktů. Spolupráce začíná okamžitě a americká hvězda se tak už brzy objeví v kampani na dámskou obuv Phenom.

„Být novým členem rodiny PUMA je pro mne vzrušující,“ říká Selena Gomez, „PUMA tvoří trendy, když jde o kombinování sportovního oblečení a módy. Je skvělé nejen sledovat vliv této značky na styl a kulturu, ale stát se toho i součástí. Doufám, že se nám společně povede vytvořit něco speciálního. Už na několika cool projektech pracujeme.“

PUMA x Selena

Selena a PUMA jsou skvělou dvojicí, a to hned z několika důvodů. Selena výborně odráží hodnoty značky. Má vliv na mladé ženy, drží se svých názorů, je kolem ní rušno a dokáže si jít za svým úspěchem. Její aktivity pro PUMU se neomezí na fotografování pro kampaně, ale bude aktivním hlasem, jenž má oslovit zákazníky. Třešničkou na dortu bude společná činnost v charitativní oblasti, kterou si Selena vybere. „Selena je autentická, kreativní, talentovaná a opravdová osobnost. Představuje ideální ženský vzor dnešní doby,“ říká Adam Petrick, globální ředitel značky a marketingu PUMA. „Nedávno ukázala, jak silná dokáže být. To, s jakou otevřeností a upřímností se svěřila o svém životě s onemocněním lupus, jasně ukázalo její sebedůvěru, duševní rovnováhu a odhodlání. Selena je pro PUMU perfektním partnerem, protože se nebojí výzev, které dnešní svět přináší. Bojuje a je vytrvalá – přesně jako PUMA. Nereprezentuje pouze naši značku, ale pomáhá definovat a posilovat zaměření na pozici žen ve společnosti.,“ dodává.

Foto: PUMA

kampaň, Puma, Selena Gomez, sportovní oblečení

Navigace pro příspěvek

Previous: Dr. Hauschka slaví 50 let a má pro vás dárek!
Next: La Flamme – zapalte plamen svíčky na pomoc ženám

Přečtěte si také:

Beyoncé x Levi’s: Když denim přepisuje pravidla

19.8.202519.8.2025 Jana Krajčová

Pandora x Markéta Vondroušová: Ozdobte se svým příběhem

21.7.202519.8.2025 Jana Krajčová

Streetwear moment léta? PUMA H-Street září v klipu Sary Rikas

7.7.20257.7.2025 Jana Krajčová

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spolupráce & Kontakt

Rádi byste s FASHIONISING.cz navázali spolupráci? Napište nám na e-mail: redakce@fashionising.cz.

Copyright All Rights Reserved | Theme: BlockWP by Candid Themes.