7.12.2017 Jana K. 0Comment

Vášeň – právě tato silná emoce hraje hlavní roli v nové kampani největšího českého klenotnictví ALO diamonds. Skvěle ji pak doplňují dvě další hvězdy, které vynikají především svou vášní k tenisu. V Česku se tváří kampaně, jež startuje v prosinci, stala Petra Kvitová. Na Slovensku je to pak tenistka a instagramová star Dominika Cibulková. Kampaň zahrnuje tištěné vizuály a také reklamní spot.

Vášeň v podání ALO diamonds

Ústředním motivem kampaně je vášeň. Podle ALO diamonds je to totiž ona, která dává věcem, které děláme, opravdovou hodnotu a smysl. „Krása, vznešenost, elegance a vášeň ke sportu se snoubí se stejnou emocí vyvolanou šperky. Naše reklama tyto dva nádherné světy propojuje v jednom jmenovateli, kterým jsou šperky od ALO diamonds,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Alojz Ryšavý, majitel klenotnictví, jež v Čechách působí již přes 20 let. Reklamní sdělení dokonale vystihuje oba světy, které se v kampani potkávají. Slogan Podané s vášní spojuje výjimeční a elegantní sport, kterým tenis bezpochyby je.

 

Přečtěte si také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *